Fa'amolemole fa'amaonia lou matua.

O e 21 pe sili atu?

O oloa i luga ole upegatafa'ilagi atonu e iai nicotine, e mo na'o tagata matutua (21+).

Pe Fa'agata Vape Fa'aaogā?

Ua e fa'atau pe fa'ata'ita'i so'o se vape fa'aaogā?Vape fa'aaogae matua faauo mo tagata amata poʻo tagata faʻaoga o loʻo suʻeina se vaifofo faigofie.E mua'i fa'atumuina i le e-liquid suamalie ma e le mana'omia le tausiga.E te mafaufau la pe o le a muta?E mafai ona leaga mea fa'aaoga?Ioe o le tali o le ioe o vape fa'aaogaina ma sua eletise e muta ai le aoga.O le aso e muta ai o loʻo faʻaalia i luga o le afifi lea o se aso faʻatatau.

Ole E-liquid e tele lava ina aofia ai le propylene glycol (PG), ma fuala'au glycerin (VG) ia e matua maualalo le fe'avea'i ina ia mafai ona tumau mo le 1 i le 2 tausaga.Ae ui i lea, o isi mea e pei o le nicotine ma mea manogi o le a afaina ai le umi o le e-liquid.

Fa'agata1

Ose faiga umi e alu leaga ai le e-liquid pe a tu'u le sua eletise i tulaga masani.O vaega ole vai e amata vave ona malepe pe a fa'aalia i le la po'o le vevela tele.Ona tatou fesili lea, e faapefea ona tatou iloa e leaga?

1. Suiga Lanu

O le suiga o lanu o se tasi lea o faʻailoga e sili ona manino e faʻaleagaina le vai vape.Pe a fa'amoemoe e sili atu le pogisa o le e-liquid nai lo le mea muamua, ae maise o lo'o i ai le nicotine.O le Nicotine ose vaila'au e sili ona fa'agaoioia ma fa'aalia i le okesene, po'o le malamalama fo'i, e mafai ona fa'afoliga ma liliu ai le lanu o le sua vape i le lanu enaena pogisa.

Afai e te faʻatau ni nai mea faʻaaogamasini vapei le taimi e tasi, e sili ona tatala le mea e te manaʻo e vape i le taimi nei.Aua o vape fa'aogaina fou e sau ma se ato fa'amau e aloese ai mai fa'ama'i. 

Fa'amutaina2

2. Ua Avea le manogi le lelei ma le tofo leaga

O le sogisogi ose sau vave e fa'amasinoina ai pe ua te'a lau vape fa'aaogaina i lona tulaga maualuga.E tele nauavaisu e-sua manogimo vape lafoai, e aofia ai le tofo suamalie, suamalie suamalie, menthol tofo, ma isi.. Sei vagana ai le PG ma le VG, o le tele o ia mea e faʻaopoopoina mea faʻalenatura poʻo meaʻai faʻapitoa e maua ai le tele o filifiliga i tagata faʻaoga.O le sua o le vape fou e manaia lona manogi.A'o alu le taimi, e ono suia le manogi e uiga ese pe 'ino'ino.O se fa'ailoga fo'i ua leaga le e-liquid.

3. O ona mea e tu'u eseese ai

O elemene vaila'au sili atu ona mamafa o le e-liquid o le a masani ona goto i le pito i lalo ole tane vape lafoai.O le vavaeeseina e masani lava i soʻo se elemene fefiloi vai ma e mafai ona e lulu ma faʻafefiloi e pei o muamua.O le mea lea, afai e le mafai ona faʻafefiloi mea i totonu pe a uma le lulu, ua oʻo i le taimi e sui ai se mea fou.

Fa'agata3

4. Ua Mafiafia

A o'o ina mafiafia le e-liquid nai lo le taimi muamua, se'i vagana ua matua i le taimi, e le saogalemu le vape.O le ejuice mafiafia i vape fa'aaogaina o le a faigata ona toso ma maua ai ni ausa la'ititi nai lo le taimi muamua.


Taimi meli: Sep-17-2022