Per piacè verificate a vostra età.

Avete 21 anni o più?

I prudutti di stu situ web ponu cuntene nicotina, chì sò solu per adulti (21+).

Cumu ricaricà un Vape dispunibile?

In generale,vape usa e gettahè un dispositivu di vaping non ricaricabile è micca ricaricabile chì hè cumplettamente carica è pre-pienu.Veni cù varii sapori di e-succhi di vape, aduprendu sali di nicotina di forza diversa.I vaporizzatori dispunibuli sò megliu per quelli chì volenu simpliciamente vape a nicotina in un modu convenientu è costu-efficace senza preoccupassi di diversi paràmetri è accessori.

Cumu ricaricate un vape pods usate (2)

Ùn pudete micca ricaricà quellipenne vape usa e gettasenza portu di carica, cusì ùn pudete micca aduprà un cable micro USB o tipu C.Hè periculosu di distrughje u corpu di penna dispunibile per piglià a bateria è ricaricà. Sè vo aduprate sti vapes dispunibuli, pudete solu distrughje u pruduttu per uttene a bateria è utilizate un altru caricatore per carricà.Questu hè assai periculosu.Ci ponu esse prublemi cum'è l'esplosione è a fuga di a bateria per via di un funziunamentu impropriu.Inoltre, u prezzu di i baccelli dispunibuli hè costu-efficace.Invece di pruvà à ricaricà, hè megliu cumprà un novu.Inoltre, ùn pò micca esse usatu per un bellu pezzu perchè ùn sò micca capaci di ricaricà ancu s'ellu hè carricu. Ci hè qualsiasi pods dispunibuli di u costu senza carica è ricaricà?

IPLAY Max Disposable Vape - 2500 Puffs

IPLAY MAX VAPE DISPOSIBILE

Vape usa e getta IPLAY MAXhè a più venduta di IPLAY VAPE, chì hà una capacità di e-liquid di 8 ml, chì furnisce finu à 2500 puffs.Alimentatu da una batteria integrata 1250mAh, pò durà longu finu à a fine di e-juice.IPLAY MAX hè pre-riempitu è ​​attivatu per disegnu chì hè prontu per l'usu è ùn richiede micca installazione, ottene un sapore liscio cù sapori deliziosi facilmente.MAX hà 0% è 5% di forza di nicotina.Totalmente 30 sapori sò dispunibili.

IPLAY Bar Disposable Vape - 800 Puffs

IPLAY Bar Vape 800 Puffs usa e getta

IPLAY BARadotta una penna di vape usabile in cristalli bicolori, chì hè alimentata da una batteria integrata di 500mAh d'alta densità di energia, chì offre una putenza stabile è cuntinuu per furnisce un sapore di sensazione di vaping pura finu à l'ultimu soffiu.Hè una capacità di e-juice di 2 ml è sustene finu à 800 puffs.L'IPLAY BAR 800 Puffs Disposable presenta una dimensione compatta è un disignu fantasticu.Una varietà di sapori è 2% di cuntenutu di nicotina sò dispunibili per voi di sceglie.

Vape Disposable IPLAY AIR - 800 Puffs

IPLAY AIR - 2 ML & 800 PUFFS

Vape monouso IPLAY AIRrisponde à i requisiti TPD cù una capacità di liquidu di 2 ml, alimentata da una batteria interna di 500 mAh, chì sustene finu à 800 puffs cù una satisfaczione di vape aromatizzata.Hè cuncepitu in stile di carta, taglia amichevule in tasca è sensazione di manu ultra cunfortu.L'IPLAY Air Disposable Vape hè solu 9 mm di spessore, cusì unisce comodità è stile per furnisce una grande sperienza di vaping.

IPLAY 3 IN 1 Pro Disposable Vape - 2500 Puffs

IPLAY 3 IN 1 Pro Disposable Vape 2500 Puffs

IPLAY 3 IN 1 Prohè un vaporizzatore innovativu dispunibile cù 2 e-succhi aromati in un pod.Alimentatu da una doppia batteria interna da 500 mAh d'alta efficienza, 3 in 1 Pro presenta doppia cisterna e-juice.Ogni batteria sustene un tank per pudè furnisce un puff di longa durata finu à a fine.Eccettu i 2 sapori, pudete ancu gode di i sapori sorprendentemente mischiati inseme.U puff count offre à 2000 puffs cun gustu naturali. Ma, ci sò di più in più utilizatori chì cercanu vape dispunibuli ricaricabili.Parechje marche anu nutatu sta infurmazione di u mercatu è liberatu prudutti rechargeable.Ci sò più è più rechargeable unu nantu à u mercatu à scuntrà i bisogni di utilizatori.Un rechargeable averà una capacità di e-juice più grande in una piccula dimensione. Vapes rechargeable vene cun un portu di carica in cima o in fondu chì hè faciule da vede, supportendu micro USB o carica rapida di tipu C.Ma i cavi di carica ùn sò micca inclusi in u pacchettu, chì significa chì duvete avè un cable. Eccu in seguitu alcuni disposti ricaricabili IPLAY per l'opzione.

IPLAY X-BOX Vape Disposable - 4000 Puffs

IPLAY X-BOX Pod VAPE DISPOSIBILE

IPLAY X-BOXhà un disignu di cristalli bicolore, è una struttura ondulata interna.Hè alimentatu da una batteria interna ricaricabile di 500 mAh via una carica rapida di tipu C.Dunque, l'utilizatori ùn preoccupanu micca chì a bateria dura abbastanza finu à u so ultimu puff.L'IPLAY X-BOX presenta una capacità di 10 ml di ejuice, supportendu 4000 puffs cù una satisfaczione piena di sapori.Cù a bobina di maglia 1.1ohm, pudete ottene u gustu naturali in ogni puff.

IPLAY Bang Disposable Vape - 6000 Puffs

IPLAY BANG - 6000 PUFFS & MESH COIL

Penna per vaporizzatore usa e getta IPLAY Bang, equipatu di una batteria ricaricabile di 600mAh, hà una poda di e-juice di 14ml pre-riempita è una forza di nicotina di 40mg cù un forte colpu di gola, chì furnisce finu à 6000 puffs.Inoltre, a bobina di maglia di 1.1 ohm per presentà vi una grande sperienza di sapori.IPLAY Bang supporta 4000 puffs è u gustu puri durà finu à l'ultimi puffs.Cù IPLAY Bang, uttene una satisfaczione prufittuamente è qualitativa.

IPLAY BOX Vape Disposable - 12000 Puffs

IPLAY BOX VAPE POD DISPONIBILE

IPLAY BOX Vape usa e gettahè a nostra più grande capacità di e-liquid avà.Alimentatu da una batteria ricaricabile integrata 1250mAh, BOX Disposable Vape supporta un massimu di 12000 puffs.Ùn hè micca solu un design ergonomicu è una sensazione di manu còmode, ma ancu vi porta u gustu puru.10 sapori è 3mg di cuntenutu di nicotina.

Oltre, pudete cliccà quì per sapècumu si riempie u vape pod usate.


Tempu di posta: Jul-08-2022