Per piacè verificate a vostra età.

Avete 21 anni o più?

I prudutti di stu situ web ponu cuntene nicotina, chì sò solu per adulti (21+).

Vaping deve esse cunsideratu un assistente anti-fumo

15

Un novu studiu hà lanciatu un'altra chiave in a machina dighjà assai cunvoluta è pulitizzata di se duvemu permette à e persone di vape o micca.Vaping deve esse cunsideratu un assistente anti-fumo?

I dati da l'Indagine di Salute anu truvatu chì i tassi di fumu di ogni ghjornu per a pupulazione sopra l'età di 16 anu diminuitu da 9,2% à 8,2% trà 2020 è 2021. Ancu s'ellu ùn pò micca sona assai, i tassi di fumà sò notoriamente difficili di calà, hè una grande vittoria.

D'altronde, i tassi di i ghjovani chì vape parenu avè radduppiatu in u listessu tempu.L'11% di e persone di 16 à 24 anni dichjaranu avà chì sò utilizatori attuali di vaping, chì mostravaping pò aiutà a ghjente à smette di fumà.

Quandu i fumatori cù l'asma anu cambiatu à vaping, anu vistu miglioramenti in i dati di spirometria, a reattività di l'hype di e vie aeree, l'esacerbazioni è i segni è sintomi subjectivi.Quelli chì anu cuntinuatu à fumà anu vistu una riduzione di u so cunsumu di sigarette ogni ghjornu da 22 sigarette à ghjornu à solu 2.

Sè vo site un fumatore asmaticu chì cerca di migliurà i vostri risultati di l'asma, cambià à vaping pò esse una bona opzione per voi.I studii anu dimustratu chì i fumatori asmatici chì passanu à vaping sperimentanu miglioramenti oggettivi è subjectivi in ​​i so risultati di l'asma.Inoltre, godenu ancu di migliurà a salute generale à cortu termine.Allora s'è vo circate un modu per migliurà a vostra asma è a vostra salute generale, vaping pò esse u modu per andà.È vape usa e gettapò risponde à e vostre diverse esigenze.

 

Vaping pò fà i vostri pulmoni più sani.A maiò parte di i vapers anu riportatu una diminuzione di i tassi di infezzione pulmonare dopu avè cambiatu à vaping.Di u 5% chì hà riportatu un aumentu di l'infezioni pulmonari, l'aumentu era dovutu à cambiamenti di stili di vita, cum'è avè i zitelli è l'esposizione risultante à e malatie più infettive.

16

Vaping deve esse cunsideratu un aiutu anti-fumo.U so usu primariu hè di fà chì e persone chì altrimenti avarianu inalazione di tabacco ardenti à utilizà un dispositivu chì permette una consegna assai più sicura di nicotina.È se vulete vape senza nicotina, Iplay Maxhè l'opzione perfetta per voi.Tuttavia, pudete aghjurnà a vostra vita di vaping cunIplay Box s'è tù sì un cacciatore di nuvole.

Vaping hè improbabile di pruvucà i ghjovani à fumà, almenu, in un numeru più grande di quelli chì puderianu digià, cum'è un strumentu di cessazione di fumà, hè incredibbilmente utile per alluntanà i fumatori à longu andà da i ciggies.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022