Per piacè verificate a vostra età.

Avete 21 anni o più?

I prudutti di stu situ web ponu cuntene nicotina, chì sò solu per adulti (21+).

Hè un Vape Disposable senza nicotina più sicuru?

Sè vo site un vaper o pensate à passà à vaping, pudete avè intesu parlàzero nicotina vape.Mentre l'e-liquidi regulari cuntenenu varii livelli di nicotina, zero nicotine vape hè una alternativa senza nicotina.Ma hè megliu per a vostra salute chì e-liquidi chì cuntenenu nicotina?U dibattitu hè in corso per un bellu pezzu, è pudemu esse megliu per avè una cunniscenza approfondita prima di piglià l'azzione finale.

iplay-max-nicotina-free-disposable-vape

Parte 1 - Cumu capiscenu a nicotina?

Prima di immersi in u dibattitu nantu à u vape di nicotina zero, capiremu primaciò chì hè a nicotinaè cumu affetta u corpu.A nicotina hè una chimica altamente addictiva chì si trova in e foglie di tabacco.Hè un stimulante chì aumenta a freccia di u cori, a pressione di sangue è i livelli di dopamina in u cervellu, causendu sentimenti di piacè è rilassazione.

Tuttavia, u cunsumu di nicotina vene ancu cù risichi per a salute.Pò restringe i vini sanguini, purtendu à a malatia di u cori è l'ictus, è aumentanu u risicu di u cancer di pulmone è orale.A nicotina pò ancu dannà u sviluppu di u cervellu in l'adulescenti èi zitelli nascuti in e donne incinte.

 

Parte 2 - Cosa hè Vaping senza nicotina?

L'e-liquid hè una sustanza essenziale in vaping, postu chì furnisce u dispusitivu cù materiali per scaldà è creà aromi.L'e-juice di solitu cuntene una chimica addictive - chì hè a nicotina.Tuttavia, u vape dispunibile senza nicotina, cum'è u so nome suggerisce, ùn cuntene micca a chimica.L'e-liquid chì usa hè custituitu daglicerina vegetale, propylene glycol, è aromi, chì creanu u vapore chì i vapers inhale.

In cunfrontu cù u vaping regularmente è u fumu, u vape di nicotina zero hè una alternativa più sicura perchè ùn cuntene micca sustanzi chimichi dannosi truvati in u fumu di tabacco.Tuttavia,Vape di nicotina 0mg ùn hè micca totalmente senza risicu.Ci sò ancu assai misteri nantu à i so preghjudizii potenziali, è hè per quessa chì u vaping pò esse cunsigliatu solu à i fumatori esistenti per aiutà à abbandunà u tabacco.

Ci sò parechjiVantaggi di l'usu di vape di nicotina zero.Per unu, hèelimina i risichi assuciati à u cunsumu di nicotina.I vapers ponu sempre gode di a sensazione di inalazione è di espirazione di vapore senza preoccupassi di l'effetti avversi di a nicotina.

In più,Vape zero di nicotina pò aiutà i vapers à svià l'e-liquidi chì cuntenenu nicotina.Pò esse usatu cum'è strumentu di transizione per i fumatori chì cercanu di sminticà di fumà, postu chì ponu riduce gradualmente a so ingesta di nicotina, mentre chì sempre satisface i so brami per l'attu fisicu di fumà.

 

Parte 3 - Chì sò i Cunsiderazioni di Salute di 0mg Nicotine Vape?

Ci sò stati parechji studii nantu à l'effetti di salute di vaping senza nicotina.Mentrezero nicotine vape hè generalmente cunsideratu più sicuru di e-liquidi chì cuntenenu nicotina, vene ancu cù risichi putenziali.Per esempiu, i sustanzi chimichi usati in e-liquidi, cum'èpropilenglicol, pò irritate i pulmoni è purtà à prublemi respiratorii.È quì sò parechji sintomi cumuni chì tutti i vapers si scontranu se abusanu di e-juice.

 

✔ Tosse

✔ Bocca secca / malata è gola

✔ Mancanza di respira

✔ Irritazione di bocca è gola

✔ Mal di testa

✔ Vertigini

✔ Nausea

✔ Palpitazioni cardiache

✔ Sonnolenza

✔ Irritazione di l'ochji

✔ Gustu debilitatu

✔ Sensazione di ardenti o graffianti in bocca, labbra è gola

 

In ogni casu, i risichi di vape di nicotina zero sò sempre assai più bassi di quelli assuciati à u tabacco di fumà, perchè sguassate u risicu di catrame.In fatti, usendu zero nicotina vape canaiuta i fumatori à smette di fumà, chì hè un beneficiu assai più grande per a salute.Trà tutti i metudi aduprati in a Terapia di Sustituzione di Nicotine, u vaping hè ricunnisciutu com'è un modu più dolce è menu doloroso per sbarazzarsi di i brami di fumà.

 

Parte 4 - 0mg Nicotine Vape hè una alternativa megliu?

Smetti di fumà hè una di e cose più boni chì pudete fà per a vostra salute.Millioni di persone morse di cancru ogni annu in u mondu, è a ghjente hà ricunnisciutu gradualmente l'impurtanza di piantà di fumà tabacco.Tuttavia, hè ancu una di e cose più difficili da fà.L'addiction di u screnu digitale hè difficiule di scappà, per suprattuttu a nicotina - una chimica chì funziona in u vostru corpu è si face incredibbilmente difficiule di superà.In questu casu, zero nicotine vape vene cum'è un grande aiutu.

L'usu di u vaporizzatore di nicotina zero pò furnisce à i fumatori una alternativa menu dannosa à u fumu, mentre chì sempre satisface i so brami.Quandu i fumatori esistenti cumincianu u viaghju per abbandunà u tabacco, ùn puderanu micca cessà immediatamente l'abitudine - piglià una sigaretta elettronica senza nicotina hè esattamente imitazione di u cumpurtamentu di fumà, ma senza l'effetti dannosi chì a nicotina pò causà.

In generale, vaping cun a0mg nicotina vape pod disposable hè una alternativa megliuchì pudete andà è inizià u vostru viaghju di vaping!

 

Parte 5 - Cunclusione è Raccomandazione

In cunclusioni,zero nicotine vape hè una alternativa più sicura à e-liquidi chì cuntenenu nicotina è u fumu di tabacco.Mentre vene ancu cun risichi potenziali, i benefici di l'usu di u vape di nicotina zero, in particulare cum'è strumentu di transizione per smette di fumà, superanu i risichi.Sè vo site un vaper chì cerca di riduce a vostra ingesta di nicotina o un fumatore chì cerca di smette, zero vape di nicotina hè sicuramente vale a pena cunsiderà.

Ùn hè micca faciule di sceglie una sigaretta elettronica di bona qualità chì vi assicura di avè un equilibriu perfettu trà allevà i vostri brami è prutegge a vostra salute -IPLAY Max 2500 Puffs Vape Pod à gettarehè quellu chì pudete fà!

U dispusitivu hè pienu di e-liquid 8ml cù una batteria 1250mAh integrata.Cù un design elegante simile à una penna, IPLAY MAX hè più cà praticu è cunvene à fà in ogni mumentu per saziate e vostre brame.U vape pod dispunibile hè capaci di pruduce finu à 2500 puffs, chì offre à i vapers un piacè di vaping finale.IPLAY MAX pò esse fattu cù 2 forza di nicotina - 0% è 5%, è i sapori ponu ancu esse persunalizati.

 

https://www.iplayvape.com/iplay-max-2500-puffs-disposable-pod.html

 

✔ Dimensioni: 19,5 * 124,5 mm

✔ Batteria: 1250mAh

✔ Capacità e-liquid: 8ml

✔ Nicotina: 0%;5%

✔ Puffs: 2500 Puffs

✔ Resistenza: 1.2Ω

✔Pesu: 65 g

✔ Pacchettu: 10pcs / pack, 300pcs / ctn, 20kg / ctn

 

IPLAY MAX 0mg Nicotina Vape Pod monouso, pudete cummincià piacevule u vostru viaghju di vaping è smette immediatamente di fumà da oghje!


Postu tempu: Apr-22-2023