Per piacè verificate a vostra età.

Avete 21 anni o più?

I prudutti di stu situ web ponu cuntene nicotina, chì sò solu per adulti (21+).

E-cigarettes cum'è sicura cum'è patch di nicotina per e donne incinte

Mentre chì parechje donne smettenu di fumà quandu sò incinte, certi trovanu difficiuli di piantà, in particulari quelli chì venenu da sfondi socio-ecunomichi svantaggiati.Dui medicazione di stop-smoking sò stati pruvati

donne 1

cù i fumatori incinta finu à avà - trattamenti di sustituzione di nicotina cum'è a nicotina chewing gum o patchs, è bupropionun antidepressant.A sustituzione di nicotina hè stata dimustrata per avè solu effetti limitati, mentre chì u bupropionu ùn hà micca.

U novu studiu, finanzatu da u L'Istitutu Naziunale per a Ricerca di Salute è Cura (NIHR), mostra chì, cum'è cù i fumatori chì ùn sò micca incinti, e-cigarettes ponu esse più efficaci cà i parche di nicotina è ùn ponu micca più risichi per e mamme o i zitelli durante a gravidanza. E-liquidu hà parechje forza di nicotina cumpresi 20mg, 50mg è altri.Cusì hè liberu di sceglie un sustitutu perfettu per pregnant such asPod vape usa e getta IPLAY AIR cù 20 mg per millilitru di nicotina.

Ci hè una evidenza crescente chì e-cigarettes ùn sò micca cusì dannusu cum'è i cigarettes tradiziunali, è un novu studiu hà truvatu chì ponu ancu esse assuciati à megliu risultati di nascita.

U studiu, publicatu in u Journal of the American Medical Association, hà guardatu à e donne incinte chì usavanu e-cigarettes è li paragunavanu à quelli chì fumavanu cigarettes tradiziunali.

I circadori anu truvatu chì l'utilizatori di e-cigarette eranu menu prubabile di avè i zitelli di pocu pesu di nascita, è ùn ci era micca altre differenzi in i risultati di nascita trà i dui gruppi.

Questa hè una bona nutizia per e donne chì sò incinte è fumatori, cumu suggerisce chìvapepò esse una opzione più sicura per elli.Tuttavia, l'autori di u studiu avvisanu chì più ricerca hè necessaria per cunfirmà questi risultati.

donne 2

Sè vo site incinta è fumate, parlate cù u vostru duttore nantu à se cambiassi à e-cigarettescumpresivaporizzatori usa e getta cum'èIPLAY BARpoda dispunibile, vape di sistema podpò esse una bona opzione per voi.

U prufessore Peter Hajek, Direttore di l'Unità di Ricerca di Salute è Stili di Vita in l'Università Queen Mary di Londra, hà dettu: "Mentri hè megliu per i fumatori incinte di piantà di fumà senza cuntinuà à aduprà a nicotina, se questu hè difficiule, e-cigarettes ponu aiutà i fumatori à abbandunà è sò sicuri quant'è i parche di nicotina.Parechji servizii di smette di fumà sò digià utilizati

donne 3

e-cigarettes cum'è una opzione per i fumatori in generale.Un tali usu pò esse aduttatu ancu in i servizii di stop-smoking per e donne incinte." ÈIPLAY MAX cù l'edizione 0% di nicotina pò esse a megliu opzione per a gravidanza cum'è'Ùn ci hè micca nicotina cuntenuta.

Tutti sapemu chì u fumu hè male per a nostra salute, ma qualchì volta hè difficiule di scaccià l'abitudine.Sè vo circate una alternativa più sana à u fumu, perchè micca pruvàIPLAY vape usa e getta?Pudete sceglie diverse forze di nicotinae saporiper risponde à i vostri bisogni, è hè ancu utile per e donne incinte è i feti.In più, hè una bella manera di rinfrescà a vostra vita è alluntanassi da l'effetti dannosi di e sigarette.


Tempu di Post: 21-May-2022