IplayVape vi aspetta à u spettaculu TPE

52a6e1fc

TPE hè una di l'esibizioni di tabacco più prufessiunali in i Stati Uniti è ancu in tutta a regione di l'America. Ghjoca un rolu impurtante in l'industria internaziunale di e-cigarette. USA ogni annu, è hè stata cun successu per 22 anni.

In u 26 à u 28thGhjennaghju, 2022. Tobacco Plus Expo urganizerà attività di cummerciale è di divertimentu in questi trè ghjorni. Ma sta mostra hè sfarente da altre fiere cummerciale, l'espositori puderanu gode di ogni tipu di prudutti novi da tuttu u mondu. sala in u Centru di Cunvenzione di Las Vegas.

 84b343da

Più di 470 espositori anu participatu à l'ultima mostra (TPE 2021) da 30 regioni, ciò chì vale a pena menzionatu, u vape dispunibile porta novu vigore è vitalità in tutta l'industria di e-cigarette.

Iplay Vape, cum'è u fabricatore di Cina si concentra solu in l'industria di e-cigarettes per tanti anni. Semu assai felici di mostrà i nostri prudutti caldi è novi in ​​questa mostra. È speremu sinceramente chì pudemu fà più amici è discutiri di e-cigarette. Inseme industria. À u listessu tempu, speramu ancu di lascià più vapori per sapè nantu à i nostri prudutti in tutta questa mostra.

Benvenuti à u nostru stand !


Tempu di post: 31-dic-2021