Per piacè verificate a vostra età.

Avete 21 anni o più?

I prudutti di stu situ web ponu cuntene nicotina, chì sò solu per adulti (21+).

IplayVape vi aspetta à u spettaculu TPE

52a6e1fc

TPE hè una di l'esibizioni di tabacco più prufessiunali in i Stati Uniti è ancu in tutta a regione di l'America. Ghjoca un rolu impurtante in l'industria internaziunale di e-cigarette. USA ogni annu, è hè stata cun successu per 22 anni.

In u 26 à u 28thGhjennaghju, 2022. Tobacco Plus Expo urganizerà attività di cummerciale è di divertimentu in questi trè ghjorni. Ma sta mostra hè sfarente da altre fiere cummerciale, l'espositori puderanu gode di ogni tipu di prudutti novi da tuttu u mondu. sala in u Centru di Cunvenzione di Las Vegas.

 84b343da

Più di 470 espositori anu participatu à l'ultima mostra (TPE 2021) da 30 regioni, ciò chì vale a pena menziona, u vape dispunibile porta novu vigore è vitalità in tutta l'industria di e-cigarette.

Iplay Vape, cum'è u fabricatore di Cina si focalizeghja solu in l'industria di e-cigarettes per tanti anni. Semu assai felici di mostrà i nostri prudutti caldi è novi in ​​questa mostra. È speremu sinceramente chì pudemu fà più amici è discutiri di e-cigarette. industria together.At u listessu tempu, speremu dinù à lascià più vapore à cunnosce circa i nostri prudutti in tutta sta mostra.

Benvenuti à u nostru stand !


Tempu di post: 31-dic-2021